Odstoupení od smlouvy

V případě stornování objednávky, či vrácení již odeslaného zboží, je kupující oprávněn již odeslané či přijaté zboží vrátit do 14 dnů od jeho převzetí, a to bez udání důvodu. 


Odstoupení od smlouvy je možné provést vyplněním jednoduchého odesílacího formuláře, e-mailem na info@vrkoc.cz nebo telefonicky (+420 602 772 475, +420 607 556 019). V e-mailu prosím uveďte vaše kontaktní údaje, číslo vašeho účtu, číslo objednávky a datum nákupu.


Zboží odešlete do 14 dnů na adresu naší firmy: 

Zahradní nábytek Vrkoč, Pasohlávky č.p. 1076 E, 691 22 Brno venkov


Dopravu při vrácení zboží v zákonné lhůtě 14 dnů hradí kupující.


Při dodržení výše uvedených podmínek bude odpovídající finanční částka vrácena stejným způsobem, jakým byla nabyta a to do 14 dnů od převzetí zboží. Při uznané reklamaci má spotřebitel nárok na náhradu nákladů za poštovné v přiměřené výši.


REKLAMACE


V případě zjištění závady či chybně zaslaného zboží nás kontaktujte buď telefonicky (+420 602 772 475, +420 607 556 019), e-mailem (info@vrkoc.cz) nebo použitím odesílacího formuláře. O reklamaci rozhodujeme ihned, ve složitých případech maximálně ve lhůtě 3 dnů.


Při reklamaci uveďte vaše kontaktní údaje, číslo vašeho účtu, číslo objednávky, datum nákupu, kopii daňového dokladu a popis závady (může být doplněn o fotografickou dokumentaci).


Reklamace se nevztahuje na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem.


Jakmile bude reklamace schválena, zboží odešlete na adresu: 

Zahradní nábytek Vrkoč, Pasohlávky č.p. 1076 E, 691 22 Brno venkov. 


Při uznanané reklamaci hradí zpětnou dopravu zboží prodejce.


Reklamace bude vyřízena do 30 dnů a o jejím průběhu i výsledku vás budeme informovat telefonicky nebo pomocí e-mailu.


V případě uznání reklamace bude vrácena plná cena zboží, zajištěna oprava nebo dodávka zboží náhradního.

Tento formulář slouží pro elektronické podání reklamace zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy, nakoupeného v elektronickém obchodě www.vrkoc.cz.

Do formuláře prosím uveďte: 

  • Jméno a příjmení
  • Adresa
  • Kontakt (telefon/e-mail)
  • Číslo objednávky
  • Číslo faktury/dokladu
  • Datum nákupu
  • Popis závady (problému)